
Z wykształcenia jestem psychologiem i psychoterapeutą prowadzącym psychoterapię w nurcie systemowo-psychodynamicznym.
Specjalizuję się w diagnozie, poradnictwie, psychoterapii oraz terapii zaburzeń rozwojowych, poznawczych i emocjonalnych u dzieci i młodzieży. W 2024 roku ukończyłam całościowe szkolenie z psychoterapii atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii i Sekcję Naukową Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, których jestem członkiem. Pracę psychoterapeutyczną poddaję systematycznej superwizji pod kierunkiem prof. Bogdana de Barbaro.
Prowadzę specjalistyczne diagnozy z zakresu rozwoju psychoruchowego dzieci od urodzenia do trzeciego roku życia, a także diagnozę sprawności intelektualnej, diagnozę gotowości szkolnej oraz diagnozę w kierunku całościowych zaburzeń rozwoju.
W pracy terapeutycznej z dzieckiem kieruję się ideą emocjonalnej dostępności, nieoceniania, budowania przymierza i zaufania w relacji terapeuta-dziecko, by w tej atmosferze móc oswajać dziecięce lęki i rozwiązywać wewnętrzne konflikty.
Celem mojej pracy terapeutycznej jest nie tylko pomoc dziecku, ale przede wszystkim pomoc rodzicom w empatycznym dostrajaniu się i rozumieniu uczuć oraz zachowania swojego dziecka.

Z wykształcenia jestem psychologiem i psychoterapeutą prowadzącym psychoterapię w nurcie systemowo-psychodynamicznym.
Specjalizuję się w diagnozie, poradnictwie, psychoterapii oraz terapii zaburzeń rozwojowych, poznawczych i emocjonalnych u dzieci i młodzieży. W 2024 roku ukończyłam całościowe szkolenie z psychoterapii atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii i Sekcję Naukową Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, których jestem członkiem. Pracę psychoterapeutyczną poddaję systematycznej superwizji pod kierunkiem prof. Bogdana de Barbaro.
Prowadzę specjalistyczne diagnozy z zakresu rozwoju psychoruchowego dzieci od urodzenia do trzeciego roku życia, a także diagnozę sprawności intelektualnej, diagnozę gotowości szkolnej oraz diagnozę w kierunku całościowych zaburzeń rozwoju.
W pracy terapeutycznej z dzieckiem kieruję się ideą emocjonalnej dostępności, nieoceniania, budowania przymierza i zaufania w relacji terapeuta-dziecko, by w tej atmosferze móc oswajać dziecięce lęki i rozwiązywać wewnętrzne konflikty.
Celem mojej pracy terapeutycznej jest nie tylko pomoc dziecku, ale przede wszystkim pomoc rodzicom w empatycznym dostrajaniu się i rozumieniu uczuć oraz zachowania swojego dziecka.